[Adobe Substance 3D] How to Use Generative Tools in Sampler for Fast Iterations | Adobe Substance 3D
🎯 Загружено автоматически через бота:
🚫 Оригинал видео:
📺 Данное видео принадлежит каналу «Adobe Substance 3D» (@Substance3D). Оно представлено в нашем сообществе исключительно в информационных, научных, образовательных или культурных целях. Наше сообщество не утверждает никаких прав на данное видео. Пожалуйста, поддержите автора, посетив его оригинальный канал.
✉️ Если у вас есть претензии к авторским правам на данное видео, пожалуйста, свяжитесь с нами по почте support@, и мы немедленно удалим его.
📃 Оригинальное описание:
In this video, we cover the Generative Tools in Substance 3D Sampler for creating seamless textures. We will take an in-depth look at:
- Text to Texture
- Image to Texture
- Text to Pattern
These features will produce a seamless texture that can be used with other filters in Sampler to create a material. The generated textures are a step in the texturing process aimed at saving you time and helping you to iterate more quickly.
Intro
Text to Texture
Excluding words
Adding the texture to a Layer
Using the History
Using Seed values
Image to Texture
Text to Pattern
Cloth Weave
Pattern Filter
Perforate
Subscribe to Adobe Substance 3D:
Learn more about Adobe Substance 3D:
About Substance 3D:
Adobe Substance 3D is a complete suite of smart creative apps and high-end content that gives artists everything they need to create 3D digital content. With Substance 3D, set up the perfect shot, explore the high-end 3D asset library, give life to your 3D art, build complex models, and more. Get the Adobe Substance 3D Collection.
This channel will showcase what’s possible with Substance 3D, from inspiration to in-depth tutorials. Make sure to subscribe to the channel for videos on all things Substance 3D related, including content around Designer, Painter, Modeler, Stager, and Sampler.
Connect with Adobe Substance 3D:
Twitter:
Facebook:
Instagram:
LinkedIn:
Discord:
#Adobe #AdobeSubstance3D #AdobeYouTube
How to Use Generative Tools in Sampler for Fast Iterations | Adobe Substance 3D
82 views
0
0
2 days ago 05:24:01 19
Скульптинг персонажа из ДандаДан в Zbrush
3 days ago 05:51:38 12
ОВЕРПЕЙНТ УЛИЦЫ для МОЕЙ ИГРЫ в 2D, в Photoshop
3 days ago 04:05:55 16
МОДЕЛИНГ ЗАВОДА для моей RPG ИГРЫ на Unreal Engine?
5 days ago 00:05:06 141
Урок — Генерация PBR текстур из одного исходника • Substance 3D Sampler | RUS
5 days ago 00:04:05 90
Урок — Bevel Smooth • Adobe Substance 3D | RUS
5 days ago 00:18:52 97
Обзор — Rizom UV 2024.1 | RUS
1 week ago 05:57:03 34
МОДЕЛЮ УЛИЦУ для моей ИГРЫ в BLENDER
1 week ago 05:34:09 38
Тест моего НОВОГО графического ПЛАНШЕТА в Zbrush и Photoshop и ПЕРВОЕ МНЕНИЕ о XP-Pen 24 Pro
1 week ago 00:04:04 868
«Ashes of Tummo» — дипломный фильм студентов ARTFX | RUS
1 week ago 00:07:28 456
Обзор — Влияние динамического диапазона текстуры на рендер • Adobe Substance 3D | RUS
2 weeks ago 05:09:29 233
СпидСкульпт ДЖИНКС из сериала АРКЕЙН в Blender
5 days ago 00:14:17 1
ТВОЙ БИЛЕТ в ГЕЙМДЕВ | СЕКРЕТЫ ГРАМОТНОГО ПОРТФОЛИО 3D художника
1 week ago 00:24:48 73
ВСЁ ЧТО НУЖНО ЗНАТЬ О 3D ПЕЧАТИ | ПЕРВАЯ ПЕЧАТЬ НА принтере ANYCUBIC MONO 4K
2 weeks ago 00:02:57 1.6K
Adobe Substance 3D Painter
2 weeks ago 00:01:37 1.8K
Adobe Substance 3D Modeler
2 weeks ago 03:18:07 993
Что нового в Adobe Creative Cloud 2025 для дизайнеров? Андрей Козьяков
2 weeks ago 05:07:44 44
ФУРРИ? СНОВА? Скульптинг ГАРГУЛЬИ для моей ИГРЫ в Zbrush
3 weeks ago 04:58:38 64
ЗАПОЛНЕНИЕ локации в МОЕЙ игре на UNREAL ENGINE 5
3 weeks ago 06:07:06 35
УЛИЦА! НОВАЯ ЛОКАЦИЯ для МОЕЙ ИГРЫ в UNREAL ENGINE 5
3 weeks ago 05:52:46 55
ДЕЛАЮ УБИЙЦУ STALKER 2 в UNREAL ENGINE 5
3 weeks ago 03:42:31 286
РАЗБОР ДИЗАЙНА персонажей из АРКЕЙН от kamehamasterr. Новая РУБРИКА.
4 weeks ago 00:06:48 9
[CNBC Television] Apple is on board with AI, ’not just hype there’s substance around it’: Deepwater’s Gene Munster