SpeedTree artist Sonia Piasecki gives you a quick overview of the Level of Detail feature in SpeedTree v8.0. LOD is the decreasing of a model’s complexity as it moves away from the camera.
13 views
126
30
8 months ago 00:15:03 1
Фотореалистичная анимация в Blender/Что нужно для реалистичной анимации
8 months ago 00:15:27 1
Реалистичный лес на ИЗИ в Cinema 4D + RedShift | Quixel Megascan | Forester | SpeedTree
1 year ago 00:15:04 61
CG НОВОСТИ. BLENDER 4.0. Больше денег фрилансу. ChatGPT на Андройд. ZBrush стал проще.
2 years ago 03:05:13 52
Создаём растения для Unreal Engine
2 years ago 00:13:39 1
Лучшие программы для создания игр 2020. Топ программ для геймдев + Canyon Argama by Artalasky
2 years ago 00:01:04 6
What if Marceline Abadeer was in 3D and put in Oculus Rift, but she’s super bored about it.
2 years ago 00:08:16 1
SpeedTree 8.4: Mesh on Mesh Placement
2 years ago 00:11:10 46
CG НОВОСТИ. DallE 2 или Midjourney . Каустика FluidNinja . Tokyo Game Show VR . Бот озвучки Warcraft
2 years ago 00:05:27 1
SpeedTree 8.2: Extending a Photogrammetry or Custom Trunk Using Texture Blending
2 years ago 00:06:37 1
SpeedTree 8.4: Shape Control
3 years ago 00:10:30 1
CG НОВОСТИ | LiquiGen заменяет Houdini | Игра Mario в Substance | Отмена бессрочных лицензий ZBrush
3 years ago 00:16:44 1
New Authoring Workflows for believable Terrain and Vegetation | SIGGRAPH 2021