Автор - Leon Stansfield
ссылка -
От автора:
In this Godot 4 game dev tutorial, I discuss how Godot 4 can be used to make The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom style clouds using billboard cloud particle effects! The game clouds are made in Godot not using volumetric effects, but billboard textures and particle effects, making it efficient and simple, just like the clouds in Tears of the Kingdom (totk).
Resources:
Repository:
Cloud texture:
Article version:
1 view
837
375
7 months ago 00:00:44 1
Как улучшить камеру в играх / Плавное движение камеры
7 months ago 00:45:40 1
Godot 4 - Online Multiplayer FPS From Scratch
7 months ago 00:18:24 1
Вот как СЖИГАЮТ ЖИР на животе ЗА 2 мин! Я тоже так делаю и вот что произошло через 7 дней
7 months ago 00:25:49 1
Build a Platformer with Godot #5 - Enemy & Player Damage
7 months ago 00:21:44 1
Build a Platformer with Godot #4 - Player Gun
7 months ago 00:24:55 1
Build a Platformer with Godot #3 - Adding Bullets
7 months ago 00:06:11 1
3D Movement in Godot in Only 6 Minutes
7 months ago 00:21:25 1
Как работать с сигналами в Godot 4 / await, connect
7 months ago 00:48:56 1
Княгиня Ольга сделала то, чего не сумел сделать князь Игорь: укрепила разваливающееся государство
7 months ago 00:20:11 1
Build a Platformer with Godot #2 - Player Movement
7 months ago 00:34:02 1
Ультражесткое введение в Godot Engine // Урок для продолжающих