Автор - Bramwell
ссылка -
От автора:
Today I’m expanding on my previous water tutorial to use depth textures to make the water ripple around meshes that intersect it! This tutorial is using Godot 4 Beta 6 with no extra material needed, but you can find the project files on Github here:
Source code available on Github here:
1 view
398
79
6 months ago 00:00:44 1
Как улучшить камеру в играх / Плавное движение камеры
6 months ago 00:45:40 1
Godot 4 - Online Multiplayer FPS From Scratch
6 months ago 00:18:24 1
Вот как СЖИГАЮТ ЖИР на животе ЗА 2 мин! Я тоже так делаю и вот что произошло через 7 дней
6 months ago 00:25:49 1
Build a Platformer with Godot #5 - Enemy & Player Damage
6 months ago 00:21:44 1
Build a Platformer with Godot #4 - Player Gun
6 months ago 00:24:55 1
Build a Platformer with Godot #3 - Adding Bullets
6 months ago 00:06:11 1
3D Movement in Godot in Only 6 Minutes
6 months ago 00:21:25 1
Как работать с сигналами в Godot 4 / await, connect
6 months ago 00:48:56 1
Княгиня Ольга сделала то, чего не сумел сделать князь Игорь: укрепила разваливающееся государство
6 months ago 00:20:11 1
Build a Platformer with Godot #2 - Player Movement
6 months ago 00:34:02 1
Ультражесткое введение в Godot Engine // Урок для продолжающих