griffpatch How to TEXTURE MAP Walls | Raycasting in Scratch E7

🎯 Загружено автоматически через бота: 🚫 Оригинал видео: 📺 Данное видео принадлежит каналу «griffpatch» (@griffpatch). Оно представлено в нашем сообществе исключительно в информационных, научных, образовательных или культурных целях. Наше сообщество не утверждает никаких прав на данное видео. Пожалуйста, поддержите автора, посетив его оригинальный канал. ✉️ Если у вас есть претензии к авторским правам на данное видео, пожалуйста, свяжитесь с нами по почте support@, и мы немедленно удалим его. 📃 Оригинальное описание: Texture mapping lets us project textures onto the walls of our Raycast level. In this exciting episode, we will code a simple and fast texture mapper taking it’s textures from a scanned costume so you can design your own, or use the textures I’ve provided in my asset project (see below). That we got this far just blows my mind - I hope you are ready for some serious fun! My tutorials are for all budding game & software developers using Code Blocks. Scratch On guys! 🚀 Boost Your Creativity with Griffpatch The Griffpatch Academy will take you from “Gamer to Game Creator“ Learn more at 👉 👈 😺 Scratch was developed by the Lifelong Kindergarten Group at the MIT Media Lab. See 🐱 Raycaster Scanner & Assets - 🔥 Having Problems? Bug Fixes - 👀 Scanning Tutorial - 🐱 Scratch Studio for this tutorial - 👀 Full Episode Playlist - 👀 Quick and Fun Tutorials - ❤️ Scratch Addons - -------------Video Chapters------------- Intro Texture Mapping Explained Raycasting E7 Assets – Backpack ‘em Scanning Wall Textures Implementing the Texture Mapping Grid Texture Scaling Level Color – A little tweak Rendering Textures with Pen Texture Brightness Scaled Texture Sizes for Speed Texture Warping Alternative Textures Multiple Textures in the same level? Outro
Back to Top