ASMR relaxation. Peaceful Forest River. Campfire by the River. Shabalin Design. Звуки природы
Olympus ls-p4.
Canon 700d
Прекрасный отдых в лесу.
Peaceful Forest River. Campfire by the River. Звуки природы для сна
Sound is a physical phenomenon that is the propagation of mechanical vibrations in the form of elastic waves in a solid, liquid or gaseous medium. In the narrow sense, sound means these vibrations, considered in connection with how they are perceived by the senses of animals
[1].Like any wave, sound is characterized by amplitude and frequency. Amplitude refers to the loudness of the sound. Frequency determines tone, pitch (see pitch). An ordinary person is able to hear sound vibrations in the frequency range from 16-20 Hz to 15-20 kHz [2]. Sound below the human hearing range is called infrasound; higher: up to 1 GHz - ultrasound, from 1 GHz - hypersound. The loudness of a sound depends in a complex way on the effective sound pressure, frequency and mode of vibration, and the pitch of sound depends not only on the frequency, but also on the magnitude of the sound the audible sounds, it is necessary to highlight phonetic, speech sounds and phonemes (of which oral speech consists) and musical sounds (of which music consists).
Musical sounds contain not one, but several tones, and sometimes noise components in a wide frequency range.
Звук — физическое явление, представляющее собой распространение в виде упругих волн механических колебаний в твёрдой, жидкой или газообразной среде. В узком смысле под звуком имеют в виду эти колебания, рассматриваемые в связи с тем, как они воспринимаются органами чувств животных
[1].Как и любая волна, звук характеризуется амплитудой и частотой. Амплитуда характеризует громкость звука. Частота определяет тон, высоту (см. высота звука). Обычный человек способен слышать звуковые колебания в диапазоне частот от 16—20 Гц до 15—20 кГц[2]. Звук ниже диапазона слышимости человека называют инфразвуком; выше: до 1 ГГц, — ультразвуком, от 1 ГГц — гиперзвуком. Громкость звука сложным образом зависит от эффективного звукового давления, частоты и формы колебаний, а высота звука — не только от частоты, но и от величины звукового давления.Среди слышимых звуков следует особо выделить фонетические, речевые звуки и фонемы (из которых состоит устная речь) и музыкальные звуки (из которых состоит музыка).
Музыкальные звуки содержат не один, а несколько тонов, а иногда и шумовые компоненты в широком диапазоне частот.
All prices on request ://
You can make donations for the development of the channel here:
Вы можете внести на развитие канала тут:
По вопросам и заказам обращайтесь. 7922 104 38 38
For questions and orders:
Для развития канала, карта Сбербанка 5469 1600 1792 6267
Sponsor
1 view
178
58
1 hour ago 00:24:32 1
ASMR SOOTHING CLOSE UP KISSES, I LOVE YOU, MOUTH SOUNDS, IT’S OKAY
3 hours ago 00:45:58 1
Музыка для рыбалки / Relax Music
7 hours ago 00:22:52 1
Dremel wood carving sculpture, How to carve a face in wood with rotary tool step by step tutorial
9 hours ago 00:37:45 1
The difficult but happy life of an elderly couple in a house without light is Far from Civilization
11 hours ago 00:00:59 1
신들린 베트남 미용실 두피마사지 | 간질간질 꿀잠 | $4! The Cheapest Head Massage for Relaxation in Vietnam | Shampoo ASMR
13 hours ago 00:26:01 1
Winter camping in Abandoned cabin | Old wood Stove & Oven cooking | Solo ASMR
14 hours ago 00:08:04 1
How Russian Families Live in the North of Russia. With Subtitles. Life in Russia Nowadays
14 hours ago 00:10:41 1
Tedy to Make Smoothie Speedy Slime | Creative Slime | Slime Story | 104
14 hours ago 00:25:27 2
Prim ASMR Def Leppard | Hysteria | Album Series
16 hours ago 00:02:31 1
Frozenvile - Tales from the Glen | Epic Powerful Cinematic Music | 4K | #frozenvile #tales #glen
17 hours ago 00:17:11 1
ASMR relaxation. Peaceful Forest River. Campfire by the River. Shabalin Design. Звуки природы
18 hours ago 10:00:01 1
Halloween Thunderstorm Ambience | 10 Hours Thunder and Rain Sounds ASMR White Noise
18 hours ago 00:07:10 1
Tedy to Make Joy with Smiley Faces Slime | Creative Slime | Slime Story | 103