Tom Clancy’s Splinter Cell RTX - Chinese Embassy (WIP)
Started working on a new level, and fixed some culling issues! Disabling object culling in the runtime prevents lights from hijacking the lighting in a scene that were placed in the toolkit. But, lights are still disappearing. The toolkit hasn’t gotten an update in a bit, so still waiting on the ability to see where lights begin/end to properly light a scene to match the original games style to align with the detector meter.
Assets upscaled using PBRify:
1 view
46
12
2 weeks ago 00:08:50 1
Just Dance 2025 Edition - The Making Of
1 month ago 00:27:32 1
ИЩУ ЛУЧШУЮ ИГРУ ПРО ШПИОНА
1 month ago 02:41:33 1
“Буря в пустыне“. Первая война 21 века.
1 month ago 00:35:07 1
3 Серия ““Секреты повстанцев в тени под огнём: Битва за Армадильо, Операция Спасение
1 month ago 00:39:57 1
2 серия “Миссия невыполнима: Спасение заложников и секреты врага“
1 month ago 00:15:58 1
AMD Radeon RX 560 4GB: gameplay в 25 популярных играх при Full HD
1 month ago 00:39:41 1
1 Серия “Как Мы Сразились с Врагом и Спасли Лейтенанта Амару в Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands“
1 month ago 00:00:00 1
Once Human stream: Как Division только нет⚡Первый взгляд ⚡#PCgaming
1 month ago 00:00:00 1
UNTIL DAWN REMAKE Прохождение # 3 ᐅ Ремейк Дожить до рассвета. Стрим ✔️