[Ian McGlasham] Fixing text topology in blender - part 1
🎯 Загружено автоматически через бота:
🚫 Оригинал видео:
📺 Данное видео является собственностью канала Ian McGlasham. Оно представлено в нашем сообществе исключительно в информационных, научных, образовательных или культурных целях. Наше сообщество не утверждает никаких прав на данное видео. Пожалуйста, поддержите автора, посетив его оригинальный канал: @ianmcglasham.
✉️ Если у вас есть претензии к авторским правам на данное видео, пожалуйста, свяжитесь с нами по почте support@, и мы немедленно удалим его.
📃 Оригинальное описание:
Learn more about Sub-D modelling
This is my method to retopologise text and logos. I will show how to prepare, import and use SVG files properly in a later video.
YOU NEED TO HAVE THE F2 ADDON ENABLED IN PREFERENCES TO FOLLOW THIS VIDEO!
It takes ages to make these!! Please consider supporting me!
Here I will prepare Arial Black to handle just about anything. I’ll be using blender 3.6
Once I have retopologised the entire font I will make it available for free for anyone who wants it.
Then I will show what you can do with it in another video. You will be amazed!
Still not sure why I made my vertices green but it works well for this video as they are easier to see. I might even leave them like that!