🎯 Загружено автоматически через бота:
🚫 Оригинал видео:
📺 Данное видео является собственностью канала Roflwaffle. Оно представлено в нашем сообществе исключительно в информационных, научных, образовательных или культурных целях. Наше сообщество не утверждает никаких прав на данное видео. Пожалуйста, поддержите автора, посетив его оригинальный канал: @Roflwaffle16.
✉️ Если у вас есть претензии к авторским правам на данное видео, пожалуйста, свяжитесь с нами по почте support@, и мы немедленно удалим его.
📃 Оригинальное описание:
My Patreon:
GT4 is often considered as one of the greatest racing games of all time, but what if I told you that the challenge of its much lauded career mode is only held together by a handful of design choices? As unbelievable as it may seem, this video explains how and why that came to be...
Music (in order):
The Motorious Zone (In-game Version) - Isamu Ohira (Gran Turismo 4)
Hypnosis (In-game Version) - Isamu Ohira (Gran Turismo 4)
From The East To The West - Isamu Ohira (Gran Turismo 4)
Quiet Curves - Hiroshi Okubo and Asaka Sakai (Ridge Racer Type 4)
Light Velocity Ver. II (In-game Version) - Isamu Ohira (Gran Turismo 4)
Take Your Dream On - Isamu Ohira (Gran Turismo 4)
Race Day - Masanori Takeuchi (Sega GT 2002)
Race Menu 1 - Isamu Ohira (Gran Turismo 4)
Channels credited:
@AmouravecungrandA
@TPL-Motorsport
@Doughtinator
@Paragleiber
@thegtstech
0:00 Introduction
1:33 What is a ‘Progression Skip’?
2:27 Special Conditions Events
5:03 One-Make Events
14:09 Endurance Events
17:51 Japanese Events
19:46 American Events
20:51 European Events
24:39 Why GT4 Was Designed Like This
5 views
0
0
3 months ago 00:51:16 18
The Cars You Only Know BECAUSE of Gran Turismo [Roflwaffle]
3 months ago 00:54:11 8
Gran Turismo’s Weird History with Rally [Roflwaffle]
3 months ago 00:55:25 8
Gran Turismo’s Biggest Enigma [Roflwaffle]
3 months ago 00:46:17 2
Nostalgia Bias in the Racing Game Community [Roflwaffle]