To show off Unreal Engine 4.7’s new Blueprintable Components feature, we show you how you can construct a modular component that will make any static mesh hover! All you need is a static mesh with collisions, set its Mobility property to “Movable,“ and hit play! The video also shows how you can now assign components to actors right in your scenes, without having to resort to creating new Blueprints.
1 view
438
116
2 months ago 00:03:33 1
🎵 ’This Land Is Mine’ (TURN ON the captions!)
2 months ago 00:03:24 1
Falling In Reverse - “Watch The World Burn“
2 months ago 00:09:53 1
MASHER: Estonia
2 months ago 00:41:16 1
Наводнение в Оренбурге и Орске: репортаж из затопленных городов | Россия, новости, эвакуация
2 months ago 00:18:45 1
Как музыка убивает наш мозг
2 months ago 00:27:00 1
Сталинка в Зарядье: как провалилась стройка главного советского небоскрёба | Сталин, Хрущев, СССР
2 months ago 03:14:55 1
Шевелев и Лебедев: конец культуры, оправдание насилия, цензура, любовь к Родине и здоровая психика
2 months ago 00:36:14 1
Jacopo Coghe: Scandali e misfatti del gender
2 months ago 00:06:37 1
Pink Floyd - “Another Brick in The Wall “ PULSE Remastered 2019
2 months ago 00:21:07 1
Арестован Избенко, следователь Платошкина...
2 months ago 01:56:51 1
The Dimming: Exposing The Global Climate Engineering Cover-Up
2 months ago 00:02:51 1
Eco 10 Release Trailer
2 months ago 03:01:46 3
Никита Кологривый : «Я хочу подождать пока люди скажут Никита возвращайся»
2 months ago 00:55:16 1
Булгаков / Зависимость, мистика и Сталин в жизни Мастера / ЛИЧНОСТИ / @MINAEVLIVE