Voltaren, the no.1 muscle pain reliever, wanted to bring their ’Joy of Movement’ brand purpose to a new audience.
Normally, Voltaren focuses on the over 40 year olds but for this campaign we targeted 18 to 30 year olds.
So instead of talking about pain relief, we made a video they could relate to, by creating a tutorial for healthy Head Banging.
37 views
0
0
7 months ago 00:03:49 1
Таблетки и мази для суставов. Обзор: Випросал, Вольтарен, Фастум, Артра, Найз и Кеторол
10 months ago 00:08:33 1
Мелоксикам или Диклофенак что лучше | СОВЕТЫ | Diclofenac (Voltaren) versus Meloxicam (Mobic)
1 year ago 00:02:56 1
BBOY VOLTAREN & ASHTRAY BREAKING BREAKDANCE POWER MOVE JAM BBOY
1 year ago 01:11:40 1
RA RADIO - ВЫПУСК #7 МЕЧТЫ
1 year ago 00:08:05 1
Диклофенак (вольтарен, ортофен, диклак):уколы, таблетки. Инструкция по применению
1 year ago 00:11:18 4
Уколы Вольтарен правильное применение при воспалении седалищного нерва