[Hazaze] “Unparented“ Animatable Weapons in Blender (Roblox Blender Tutorial)

🎯 Загружено автоматически через бота: 🚫 Оригинал видео: 📺 Данное видео принадлежит каналу «Hazaze» (@_Hazaze). Оно представлено в нашем сообществе исключительно в информационных, научных, образовательных или культурных целях. Наше сообщество не утверждает никаких прав на данное видео. Пожалуйста, поддержите автора, посетив его оригинальный канал. ✉️ Если у вас есть претензии к авторским правам на данное видео, пожалуйста, свяжитесь с нами по почте support@, и мы немедленно удалим его. 📃 Оригинальное описание: #roblox #robloxstudio #robloxanimation #blender #blendertutorial Don’t wanna rig weapons to the HumanoidRootPart? Tired of having your sword constantly sticking to your arm? This one’s for you! my discord: video explaining dynamic parent: song: otherside (Tanger Remix): Export Rig from Studio Importing Weapon to Blender Attaching the Weapon to the Rig Dynamic Parent Extras written steps: open up studio rig the thing in studio - motor6d connects tool to a hand or any joint export from studio open up blender - rebuild rig, delete objects and parts you do not need - use ctrl j to join objects - put it all in a collection and copy the collection to your rig open up r6 rig - duplicate the Armature - select the weapon’s armature and then select the rig - ctrl j to join them - do this for the __Rig and the armature of the r6 rig open up edit mode for r6 __Rig - clear parent in the weapon bone (alt p) and parent to the limb - do this for every object that is added to the rig open up pose mode for r6 __Rig - for each weapon bone: add copy location set to the corresponding bone in the armature - add childof, disable all location and set inverse toggle inherit rotation on the weapon bone
Back to Top