[Venzo] BeamNG Dynamic dirt/mud demonstration

🎯 Загружено автоматически через бота: 🚫 Оригинал видео: 📺 Данное видео принадлежит каналу «Venzo» (@venzo3516). Оно представлено в нашем сообществе исключительно в информационных, научных, образовательных или культурных целях. Наше сообщество не утверждает никаких прав на данное видео. Пожалуйста, поддержите автора, посетив его оригинальный канал. ✉️ Если у вас есть претензии к авторским правам на данное видео, пожалуйста, свяжитесь с нами по почте support@, и мы немедленно удалим его. 📃 Оригинальное описание: I’ve seen a lot of people talk about this so I decided to try and implement it and here’s my attempt! There does seem to be some artifacting when run for a long period of time without resetting. Perhaps the artifacting is caused by my pc’s hardware acceleration, or maybe poor optimization (my fault either way, lol). It’s extremely unstable, likes to glitch out, has low quality textures, and is choppy, but it’s a proof of concept I guess... Yeah, I might have just wasted my time on this but hey it looks cool!
Back to Top