Polyfjord Tutorial: Making a Physics-Based FPV Camera Rig in Blender

🎯 Загружено автоматически через бота: 🚫 Оригинал видео: 📺 Данное видео принадлежит каналу «Polyfjord» (@Polyfjord). Оно представлено в нашем сообществе исключительно в информационных, научных, образовательных или культурных целях. Наше сообщество не утверждает никаких прав на данное видео. Пожалуйста, поддержите автора, посетив его оригинальный канал. ✉️ Если у вас есть претензии к авторским правам на данное видео, пожалуйста, свяжитесь с нами по почте support@, и мы немедленно удалим его. 📃 Оригинальное описание: Using physics simulation to animate a realistic FPV camera in Blender! | AD: Right now, the first 500 people to use my link will get a one-month free trial of Skillshare: In this video we’ll be using Blender’s Rigid Body tools to drive a physics simulation that animates a realistic FPV drone camera in Blender! This tutorial covers the entire process from start to finish, with an extra in-depth segment about how Blender’s compositor can be used to add a vintage digital camera look to our render. Software used: Free project file on Patreon: Addons used: Botaniq: Real City: My Blender conference presentation about the Photorealism Mindset: Socials: Instagram: Discord server: Support me on Patreon: Chapters: Setting up our camera system AD: Skillshare Using physics to animate the camera Adding obstacles to the scene Building a realistic nature scene Lighting and rendering setup Tips for adding extreme sharpening Compositing and post processing Exporting the final video Thanks for watching!
Back to Top