GDC Rayman Legends: The Design Process Within the UbiArt Framework

🎯 Загружено автоматически через бота: 🚫 Оригинал видео: 📺 Данное видео является собственностью канала GDC. Оно представлено в нашем сообществе исключительно в информационных, научных, образовательных или культурных целях. Наше сообщество не утверждает никаких прав на данное видео. Пожалуйста, поддержите автора, посетив его оригинальный канал: @Gdconf. ✉️ Если у вас есть претензии к авторским правам на данное видео, пожалуйста, свяжитесь с нами по почте support@, и мы немедленно удалим его. 📃 Оригинальное описание: In this 2014 GDC talk, Ubisoft Montpellier’s Chris McEntee describes the design team’s approach to creating the distinctive worlds in Rayman Legends, and the strengths and weaknesses of UbiArt Framework. In this 2014 GDC talk, Ubisoft Montpellier’s Chris McEntee describes the design team’s approach to creating the distinctive worlds in Rayman Legends, and the strengths and weaknesses of UbiArt Framework. Register for GDC: Join the GDC mailing list: Follow GDC on Twitter: GDC talks cover a range of developmental topics including game design, programming, audio, visual arts, business management, production, online games, and much more. We post a fresh GDC video every day. Subscribe to the channel to stay on top of regular updates, and check out GDC Vault for thousands of more in-depth talks from our archives.
Back to Top