Render time about 3,5 seconds per frame. No simulation just one fully procedural material for the comet’s body and one fully procedural complex volumetric material for the comet’s tail. Plus fully procedural world HDRI. Used 16 render samples and Blender camera motion blur to speed up render. Added some glow, sharpness, film grain and tiny amount of temporal noise reduction in one single moment to reduce volumetric flickering - in AE.
76 views
1007
384
6 months ago 02:12:05 1
Learning Blender - A step by step beginner Tutorial for 3D Artists
6 months ago 00:11:15 2
Simple Jellyfish on rig Blender tutorial
6 months ago 00:21:07 1
НОВОГОДНИЙ СТОЛ 2024: как отметить праздник и не разориться. ДОСТУПНОЕ НОВОГОДНЕЕ МЕНЮ.
6 months ago 00:10:43 18
Пейте это каждый день и катаракты не будет 🙌
6 months ago 00:39:02 1
Курс по 3D моделированию игровых ассетов. Часть 2: Создание High-Poly модели
6 months ago 00:42:38 1
Компьютер для ИИ за 7 млн. руб - 4х RTX 4090 / Threadripper 7995WX / RAM 512GB / SSD 12TB
6 months ago 00:06:07 1
Торт МЕЧТА! Настолько просто и вкусно! Низкоуглеводный пп рецепт без сахара!
6 months ago 00:07:46 1
Making Birria Quesa Tacos and Consome
6 months ago 00:13:27 1
Ливерная яичная высшего сорта домашняя. ГОСТ 1938г.
6 months ago 00:26:23 1
Экспорт анимации из Blender в Godot Engine со скелетом | Blender 2.8 to Godot 3.2 | Blender + Godot