The goal is to create a normal map MTA resource that supports all the great models available for gtasa community. The final resource has been released on
108 views
4298
1587
7 months ago 00:00:26 1
Vice City - Remastered? #Shorts
11 months ago 00:01:31 1
MTA: SAAW Star Wars - Shader effect showcase (2020, colorized)
12 months ago 00:20:36 1
НОВАЯ ЗИМНЯЯ СБОРКА ДЛЯ RADMIR RP И СЛЕЖКА ЗА ОСОБОЙ И КАПТАМИ, БУДНИ АДМИНА, СБОРКА ДЛЯ ОБНОВЫ 6.5
12 months ago 00:16:54 1
НОВАЯ СБОРОЧКА ДЛЯ РАДМИРА И СЛЕЖКА ЗА ОСОБОЙ И КАПТАМИ RADMIR RP, СБОРКА ПОД ЗИМНЕЕ ОБНОВЛЕНИЕ
1 year ago 00:07:22 1
НОВАЯ СБОРОЧКА ДЛЯ СЛАБЫХ И СРЕДНИХ ПК ХЭЛЛОУИН ПОД ОБНОВЛЕНИЕ 6.4 RADMIR RP
1 year ago 00:15:53 1
ВСТАЛ НА АДМИНКУ 1 ЛВЛА, БУДНИ САПОРТА И СЛЕЖКА ЗА ИГРОКАМИ RADMIR RP
1 year ago 00:03:57 1
СЛИВ НОВОЙ СБОРКИ ДЛЯ СЛАБЫХ ПК ПОД ОБНОВЛЕНИЕ 6.4 RADMIR RP
3 years ago 00:01:06 98
mtasa blackjack (object&shaders based)
3 years ago 00:01:23 142
MULTI THEFT AUTO [GTA San Andreas] Water effect shader
5 years ago 00:03:24 23
. Project - Particle system & Shaders
6 years ago 00:01:08 4
[SAAW] Тест скрипта: Преобразование матрицы компонентов транспорта (attachements, shaders)
6 years ago 00:02:15 122
Reflection Shader Test 7
6 years ago 00:01:13 221
MTA Fallout: Small update teaser
6 years ago 00:01:46 108
MTA Shader: Normal mapping test
7 years ago 00:01:01 277
MTA:SA Shell/Phantom vehicle shader
7 years ago 00:01:36 275
SAAW Script testing: Vehicle impact holes (with Material3D_projectedTexture by Ren712)