[ElAnalistaDeBits] Death Stranding | Xbox Series S/X - PS5 - PS5 Pro | Graphics Comparison | Analista De Bits

🎯 Загружено автоматически через бота: 🚫 Оригинал видео: 📺 Данное видео принадлежит каналу «ElAnalistaDeBits» (@ElAnalistaDeBits). Оно представлено в нашем сообществе исключительно в информационных, научных, образовательных или культурных целях. Наше сообщество не утверждает никаких прав на данное видео. Пожалуйста, поддержите автора, посетив его оригинальный канал. ✉️ Если у вас есть претензии к авторским правам на данное видео, пожалуйста, свяжитесь с нами по почте support@, и мы немедленно удалим его. 📃 Оригинальное описание: XSS: Quality Mode: 1080p/~60fps Performance Mode: 900p/60fps XSX: Quality Mode: 2160p/~60fps Performance Mode: 1800p/60fps PS5: Quality Mode: 2160p/~60fps Performance Mode: 1800p/60fps PS5 Pro (not patched): Quality Mode: 2160p/60fps Performance Mode: 1800p/60fps 🔥 Games -70% OFF:: 🔥 Buy the best games at the lowest price!: 🔥 Buy digital cards at the best price!: Death Stranding has been released by surprise on Xbox S/X Series. This is the first time we’ve seen Decima Engine running on these systems. PS5 Pro has no dedicated patch, but benefits from its hardware to display near-constant 2160p/60fps. Xbox Series X is identical to the PS5 version. Even in framerate, both suffer very similar drops in quality mode. Xbox Series S makes some visual cuts. The most noticeable, in the quality of the terrain and water. It also slightly decreases the quality of shadows, ambient occlusion and post-processing effects. The Xbox versions also include an ultra wide mode. I feel that the Series S resolution could have been increased to 1260p or even 1440p for the quality mode, but it has received a good optimization in any case. Death Stranding se ha lanzado por sorpresa en Xbox Series S/X. Es la primera vez que vemos Decima Engine funcionando en estos sistemas. PS5 Pro no tiene parche dedicado, pero se beneficia de su hardware para mostrar 2160p/60fps prácticamente constantes. Xbox Series X es idéntica a la versión de PS5. Incluso en el framerate, ambas sufren caídas muy similares en el modo calidad. Xbox Series S realiza algunos recortes visuales. Los más perceptibles, en la calidad del terreno y el agua. También disminuye ligeramente la calidad de sombras, oclusión ambiental y efectos de postprocesado. Las versiones de Xbox también incluyen un modo ultra wide. Considero que se podría haber aumentado la resolución de Series S hasta los 1260p o incluso 1440p para el modo calidad, pero ha recibido una buena optimización en cualquier caso.
Back to Top